Digitaliseringen av transportflöden rör sig stadigt framåt och med det växer betydelsen av digital logistik. Som ett resultat av detta är det idag enklare att maximera den ekonomiska potentialen genom att effektivisera arbetsflöden och beslutsfattande. TKL erbjuder en innovativ plattform via vår kundportal för att effektivisera er digitala logistikhantering och samtidigt göra den mer kostnadseffektiv. Vi listar fler fördelar med vår kundportal nedan.

Möjligheterna med digital logistik i TKL Kundportal
Med alla fraktdokument samlade i TKL Kundportal, i kombination med realtidsinformation kring fraktbokningar, får du en total överblick över transportflödet. Att enkelt och tydligt se vilka fraktdokument som finns registrerade och vilka som saknas ger en fullständig kontroll, som i sin tur förenklar och effektiviserar arbetet. Med TKL Kundportal säkerställer du att godset transporteras med alla nödvändiga dokument och du har total överblick genom hela transportprocessen. Som resultat av detta undviks kostnadskrävande stopp längs transportsträckan.

Användarvänligt gränssnitt
TKL Kundportal är en helhetslösning för er som vill ta kontroll över frakthanteringen digitalt. Gränssnittet är användarvänligt vilket gör det enkelt att få en total överblick och kontroll över frakthanteringen.

Beräkna och jämför kostnader
TKL Kundportal erbjuder även möjligheten att jämföra priset på olika fraktalternativ. Se över alternativen och jämför kostnaderna – på så vis kan du spara både tid och pengar.

Jämför fraktalternativ
Genom att identifiera dina behov kan du i kundportalen jämföra olika fraktalternativ för att hitta den bästa lösningen för dig och samtidigt täcka dina behov. Det kallar vi digital logistik!

Personlig service
Hos oss får du alltid en personlig kontaktperson som sätter sig in i din verksamhets behov som du alltid kan vända dig till.

Digital frakthantering
I vår kundportal är det enkelt att ladda upp och hantera alla fraktdokument som rör din transport digitalt.

Realtidsinformation
Kundportalen erbjuder en nyttig funktion där du kan få realtidsinformation gällande status på dina frakter. Digital logistik när den är som allra smidigast.

Vill du också använda TKL Kundportal?
Som kund till TKL Logistics får du tillgång till vårt kraftfulla verktyg, TKL Kundportal. Dessutom har du givetvis alltid tillgång till personlig service. Vill du veta mer om hur du kan ta ditt företags transporthantering till nästa nivå med hjälp av TKL Kundportal? Du är varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi er.

Vår kundportal Kontakta oss